diumenge, 28 de novembre del 2010

Yokohama

Aquest cap de setmana vam anar a Yokohama amb l'Artur, el Luis i el Jaime.
Yokohama és la segona ciutat més gran de Japó i on hi ha un dels ports més grans també. Tokyo i Yokohama junts sumen 35 milions d'habitants!!!!

Primer vam anar a visitar el Minato Mirai 21 que està al costat del port i està ple de edificis altíssims, autopistes enormes, illes artificials i l'edifici més alt del Japó (Landmark Tower) .

Landmark Tower (300 metres d'alçada i 69 plantes)
Aquí al costat hi ha un parc d'atraccions: "Cosmo World" i hi vam entrar a fer una ullada.

Dins del Pikachu xD

I d'aquí vam arribar al port, on just al costat hi ha un petit parc que sembla una còpia del Parc Güell de Barcelona:

Per la col·lecció de salt de l'Artur

Escultura davant del port "La noia amb les sabates vermelles" tot i que jo molt vermelles no les veig...

Parc Güell Japonès.
 I finalment vam acabar al barri Xino de Yokohama. L'únic que hi ha són temples xinesos, botigues de souvenirs i botigues de menjar. El menjar més famós que hi ha aquí són els Nikuman que són com unes boles de pa on a dintre hi ha carn (Niku en japonès vol dir carn); nosaltres no en vam menjar aquí però les hem provat en altres llocs i estan molt bones.
Drac xinès

Temple xinès

Hello Kitty Panda (una altra per tu padrina :D )
Finalment us deixo amb una foto de KitKat japonès, tenen kit kats amb molts gustos diferents (com uns 12 o així), i aquests dos els vam trobar "China Town":
KitKat de pastís de formatge i KitKat de un gust que no vam saber identificar xD
またあとで

1. Fa dies que no et dic res, però és que anem molt embolicats de treball i a més ens anem el dijous a Firenze pel que no tinc temps de res. Diu la Montse que gràcies per les Kittys, i que aquesta de panda és una cucada (que cursi). Veig que us doneu al turisme, ja va bé perquè a partir del dissabte us toca de guias. Aquesta nit anem a sopar amb l'Onichan a l'hotel Mandarín, li demanaré una amanideta i una truita francesa ....... va que és broma que sinó sopa el nen, quan arribi a Tòquio se't menja. Bé jo si que et menjaria però a petonets o sigui que molts.. molts... molts.....
    Ja aniré seguint les aventures a Tòquio dels turistes, tu vés posant comentaris i fotos. Fins aviat.