dimecres, 3 de novembre del 2010

Partit de Softball

Dimarts teníem el Torneig de Softball del laboratori. El nostre equip es deia Nakauchi, ja que és el nom del cap del laboratori (de fet l'Okaji i jo som del laboratori del costat perquè els del nostre ningú hi juga).
Vaig quedar amb l'Okaji a una parada de metro per anar cap allà ja que era bastant lluny i complicat d'anar-hi. Un cop allà ens vam trobar amb la resta de l'equip. A les 12:15 teníem el primer partit. Vam guanyar, però no gràcies a mi ja que només vaig batejar un cop i aquest va ser l'últim...! Vaig aconseguir tocar la pilota i encara ho vaig fer prou bé, amb la mala sort que estava a punt d'arribar a la primera base i hem van eliminar.. :D
Vam jugar tres partits, i finalment vam quedar 3ers!
Esperant el nostre torn.


La meva gran jugada.

Resultat del primer partit (19-2 a favor nostre)
 En aquest parc tant gran hi havia també pistes de tennis, de futbol... En una de les pistes de futbol feien un concurs de tibar la corda. Es veu que és molt famós aquí i es diu うんどかい (undokai). Segons l'Okaji només hi juguen els nens a l'escola però a vegades també ho fan de més grans i aquest era el cas. Vaig gravar un vídeo:
Avui, dia 3 de Novembre, és festa nacional al Japó, és el dia de la Cultura. Aquesta festa hi és per promoure la cultura i les arts. Les escoles van a museus...
Primer de tot, al 1868 es celebrava la festa anomenada Tenchō-setsu (天長節), que era l'aniversari de l'emperador que hi havia, Meiji Emperor. Quan va morir es va conservar la festa però fent que aquesta fos el dia de la Cultura.

またあとで

1 comentari:

  1. Quin estil amb el bat, però vigila no t'acostumis i vulguis batre-ho tot i a tots, per al proper partit segur que treus la pilota fora del camp i dónes la volta completa, tranquil·la. Moltes festes té Japó, els agrada molt la conya, a veure si aconsegueixes que facin la festa de les biòlogues que es diguin Sandra, ...... ànim que tu pots.
    Ja he vist que esteu molt propis amb la disfressa d'Halloween, però no fa por ...... buuuuuhhh. Petonets.

    ResponElimina