diumenge, 21 de novembre del 2010

Roppongui i Yoyogui Park

El divendres vaig quedar amb la Yumi i el Nico per anar cap a Roppongui.
És un dels llocs més cars de Tokyo així que vam sopar en un Xinés al campus de la Universitat i després ens vam arribar fins allà.
Era impressionant com estava tot ple de llums de Nadal:

Un cop allà vam pujar a la "Mori Tower" , és una torre de 52 plantes, a la planta 52 tenen un museu i un mirador on pots veure unes vistes maquíssimes de Tokyo, i al ser de nit vam poder veure la Torre de Tokyo també il·luminada.

Mori Tower

A dalt de la torre et fan una foto que pots comprar però després els hi pots deixar la teva càmera perquè te'n facin una. Òbviament la seva foto queda molt més bé perquè tenen tot de flaixos instal·lats allà.

Vistes des de la Mori Tower

Més vistes

Ninots de la botiga d'art que hi ha a la Mori Tower
 Després vam anar a una petita festa a casa d'un amic de la Yumi, allà eren tots Japonesos i per tant la Yumi hem feia de traductora, però vaig aprofitar per practicar una mica de japonès :D

Dissabte a la nit vam anar a sopar amb el Jaime i el Pablo (dos nois de Madrid que estan estudiant a la universitat de l'Artur), vam anar a un restaurant de Soba-Ramen. El Ramen vindria a ser com una escudella de Nadal ejeje, són fideus amb sopa, carn i verdures, està boníssim, i el soba-ramen és el mateix però els fideus són negres perquè estan fets de sèsam. A mi, particularment, m'agrada més el Ramen normal.
Jaime, Pablo, Artur i jo.
Com podeu veure a la foto aquí no et donen aigua sinó te. A tots els restaurants de Japó sempre tens l'aigua gratis, però alguns en comptes d'aigua et donen te gratis; aquest és un d'ells.

I finalment avui diumenge amb l'Artur hem anat al Yoyogui Park a veure Otakus, o sigui, gent disfressada.
Es veu que aquest any el Gobern Japonès ha dit que no volia que la gent es reunís als parcs ja que volia semblar una "país normal" ejeje...així que no hem trobat gaires Otakus. Però sí que hem vist els famosos "rock and rollerus", que són un grup que cada diumenge es troben vestits de Rock&Roll i ballen.

Hi va la família completa! Aquest nen també ballava, era maquíssim!

Aquí teniu un vídeo de com ballen:

Al costat del Yoyogui Park hi ha un temple, "Meiji Jingu". Avui el què ens hem trobat ha sigut molts nens i nenes amb kimonos (nens de 3 a 5 anys i nenes de 3 a 7 anys). Es diu Shichi-go-san (o sigui, set, cinc, tres); és el ritual de pas dels nens, les famílies els vesteixen amb kimono i van als temples a expressar gratitud i fer pregàries perquè continuï la seguretat i la salut en els nens. Aquí els nens reben un caramel que es diu "Chitoseame" (literalment, caramel dels mil anys); és de color vermell i blanc i simbolitza i assegura el creixement sa i la longevitat. El caramel està dintre d'una bossa amb un dibuix d'una tortuga que es diu "Tsurukame" i representa la llarga vida a Japó.

I per acabar una foto de quan tornàvem amb el tren a les 4:30 de la tarda, que  ja es començava a fer fosc.

またあとで

1. Molen molt els caramels aquest de la longevitat ... són com les mongetes màgiques del Songoku? :D

2. Molt instructiu el blog! Ja no queda res perquè vinguem!!!! Aquest finde ja faré maletes i una setmaneta cap allà. Tokio here we go! Ja m'he imprimit les guies i ara toca estudiar-les, jeje.