dimarts, 1 de febrer del 2011

Parc Ueno (上野公園 Ueno Kōen) i Final de la copa d'Àsia

Aquest dissabte amb l'Artur vam anar a veure el parc de Ueno (上野公園 Ueno Kōen ).
Aquest parc està al centre de Tokyo, a la parada de metro "Ueno Station". Originalment formava part del Temple Kaneiji que era un dels temples més grans de la ciutat i, a la vegada, un temple de la família Tokugawa a la època Edo. Estava situat al nord-est de la ciutat per protegir la ciutat dels dimonis.
El castell va ser destruït durant la Guerra Boshin (戊辰戦争 Boshin Sensō "Guerra de l'any del Drac" ), una guerra civil que va tenir Japó des del 1868 i el 1869.

Aquest és el mapa del parc de Ueno, és bastant gran i és molt famós. Quan floreixen les flors dels cirerers hi va molta gent a fer un pícnic.
De fet nosaltres ens vam trobar un cirerer florit!!!!! però nomes un!! i hi havia cua per fer-hi una fotografia!

En aquest parc hi ha molts temples, museus i un zoo.
Vam anar a dinar a un "auditori" on a la tarda-nit vam suposar que tocaria la orquestra de Tokyo ja que tenien el camió aparcat allà al costat.
Ens vam trobar a un home que jugava amb el típic "diàbolo" de quan érem petits, tot i que amb una petita diferència, i és que jugava amb 3 diàbolos a la vegada! impressionant!!

Després de visitar el parc Ueno ens vam acostar cap a Asakusa, que tot i que ja ho havíem vist volíem anar a veure l'hotel on estarem a partir del 27 de Febrer que venen el Roger, l'Ariadna, l'Alba i l'Axel. Vam aprofitar per mirar exactament on parava el bus que els portarà des de l'aeroport fins a l'hotel per esperar-los allà.
L'hotel no està malament, de fet, és un hostal! Tindrem una habitació per tots 6 i està molt bé de preu. Està just davant de un parc d'atraccions infantil i a darrere tenim el temple de Asakusa, així que està ben situat :D
A part també aquest hotel també disposa de un tren "panda" ( sisi, un tren en forma de panda!!!) que et porta des de l'estació de Asakusa fins a l'hotel gratis!

Autobús panda

Ulleres del futur xD
El dissabte a la nit feien el partit de Japó - Austràlia , era la final de la copa Asiàtica. Finalment a la pròrroga va fer un gol Japó (Tadanari Lee) i Japó guanyar!

またあとで。

Artur i Sandra (el blog de l'Artur queda tancat per inactivitat)

PD: Fotos per cortesia de l'Artur :D

1. Bé per fín s'ha acabat el mes de Gener joiós, no vegis quant treball, reunions, follons, papers etc., no he pogut ni connectar-me per saber de vosaltres ...... bé espero que ara els negocis de ""La Famglia"" em deixin una mica més tranquil i seguir-vos com sempre, ja veig que continua la conya i les festes, però també espero amb impaciència aquests gyozes que has après a fer per menjar-me'ls tots, que fan molt bona pinta. Molt maques les fotos en general però efectivament el cirerer en flor és espectacular. Bé espero els comentaris i fotos de la conya que esteu preparant amb l'arribada de turistes polonesos i de moment un petonet ben fort.

2. Bé, ja era hora d'un blog completet, que fins al moment estaveu molt inactius. Artur ets un gandul!!! Com que tancat per inactivitat?

Em recordo molt bé del parc de Ueno, fins i tot se ubicar al mapa on estava el senyor del diabolo veient la foto xD. Quina pena que no arribessim a veure els cireres, ha de ser espectacular!!! M'ha encantat el detall del bus panda, quan hi pugeu feu foto de com és si us plau, ha de ser la canya. Només em pregunto si baixes per la porta del darrera, de forma que semblaria que... Perdoneu, però algú ho havia de dir!

Bé, parlem el cap de setmana. Una abraçada pels dos!