dijous, 24 de febrer del 2011

Farewell parties (Festes de despedida)

Arribem a la recta final de tots els 6 mesos a Japó i això ve acompanyat de les corresponents festes de despedida.

El dissabte vam celebrar la primera amb tots els amics que hem fet aquí! Vam anar a menjar お好み焼き(Okonomiyaki) que són un tipus de truites japoneses. El restaurant que vam anar, però, te les havies de fer tu.  Estava boníssim!

Preparant el お好み焼き

お好み焼き ja acabada!

まめ(mame)(mongetes japoneses)

L'Artur barrejant tots els ingredients!

Tots (començant des de abaix a l'esquerra cap a dalt: Yumi, Tomo, Nico, Pablo, Luis, Javier, Javier, Jaime, Artur i Sandra)

Video de com fan els お好み焼き

El dimecres vaig tenir la festa de despedida del meu laboratori. Al migdia hem van convidar a dinar a un restaurant italià just al costat del laboratori, es diu "La Boheme". Hi vam anar amb la secretària (Shimatsu) i la Ueno (que és qui m'ha ensenyat tot aquest temps).
Ueno, Shimatsu i Sandra.
Llavors a la nit vam anar a sopar tots els del laboratori a un altre italià per celebrar la meva festa de despedida i també celebràvem que un del laboratori ha tingut bessons fa 4 setmanes.
Començant per abaix a l'esquerra : Chiemi, Ueno, Beate, Yoshi, Yayoi, Okunuki, Hattori,Komiyama, Sandra, Okaji i Kaori.
Hem van regalar una llibreteta on tots van escriure alguna cosa per mi i un mocador de seda. De fet el regal el vaig veure quan vaig tornar a casa ja que a Japó quan et regalen alguna cosa no la pots obrir fins que arribes a casa, i així ho vaig haver de fer. L'únic que vaig poder obrir va ser la llibreta amb tots els escrits i el Yoshi hem va dir corrents que mirés la seva primera , i es que va ficar-ho tot al google traductor per ficar-mo en castellà !!!

El Yoshi quan li van donar el regal.

Quan hem van donar el meu regal.

Llegint algunes notes.

Les notes que hem van escriure :D
Una altra bona notícia d'aquesta setmana és que l'Artur ja ha acabat d'escriure el projecte per Barcelona, per tant ja ha acabat definitivament :D

Aquest diumenge ja arriben el Roger, l'Ariadna, l'Alba i l'Axel i ens anirem cap a visitar Tokyo, El Mont Fuji, Nikko, Yokohama, Kyoto, Nara, El Mont Koya, i finalment tornar cap a Tokyo per agafar l'avió cap a Barcelona.

Això vol dir que ja se'ns han acabat aquests 6 mesos al Japó, que han passat rapidíssim i que ens emportem amb nosaltres moltes coses bones que podrem explicar.

またあとで。

Artur i Sandra

1. Les truites s'assemblen a la que ens varem menjar en el restaurant Bun Sichi de Barcelona i per descomptat estava boníssima, t'en recordes.........
    M'han agradat molt els comentaris del llibre que t'han regalat, el problema és que tinc una mica oxidat l'anglès.........
    Aquesta nit anem a sopar al Nectari amb la mama i el Germán ja que demá es l'ultim dia de cursets.
    Bé maca t'escric ara que ""la mamma"" no ha arribat encara i després li ensenyo les fotos. Petonetsssssssss.

2. Acaveu de passar bons dies i bona tornada a casa!!