dijous, 16 de desembre del 2010

Nikko, Kawaguchiko (Mont Fuji), Ueno Park i Odaiba

Aquests últims dies que els pares estaven aquí hem aprofitat per anar a visitar.
Divendres van arribar de Kyoto i vam anar a veure el meu laboratori i van conèixer la Ueno, l'Okaji i l'Ismael ( tot i que just quan vam arribar l'Ismael estava dormint a la taula, ja s'ha convertit en un autèntic Japonès després de 4 anys a Tokyo ).

L'Ismael ens va fer una foto al meu lloc del laboratori :D
Dissabte vam anar cap a Nikko (日光 literalment "llum del sol"). És patrimoni mundial de la humanitat des del Desembre del 1999. Aquí hi ha tota una zona de santuaris i temples que s'anomena "Sannai" . Un dels més famosos és el santuari Toshogu on hi ha els tres monos. Aquests tres monos diu la llegenda que eren els missatgers enviats pels déus per dir les males accions dels humans amb un conjur màgic, amb el qual cada un tenia dues virtuts i un defecte:
- Kikazaru: és el mono sord, que era l'encarregat d'utilitzar el sentit de la vista per observar a tot aquell que feia males accions per dir-ho a Mizaru amb la seva veu.
- Mizaru: era el mono cec. No necessitava el seu sentit de la vista ja que s'encarregava de portar els missatges que li deia Kikazaru fins al tercer mono.
-Iwazaru: és el mono mut que escoltava els missatges de Mizaru per decidir la pena dels déus que li cauria al desafortunat.

Les paraules Mizaru, kikazaru i Iwazaru signifiquen "no veu", "no escolta" i "no parla". A Japó si regales a algú un mono significa que el vols veure mort!!!!!!!!

Un altre salt de l'Artur.

Mizaru, kikazaru i Iwazaru

Aquí pots comprar uns paperets que es diuen  "omikuji" (おみくじ) on t'expliquen si tens molta sort o poca sort, hi ha fins a 7 nivells de sort. A mi hem va tocar "大吉" que vol dir literalment "Gran sort".
Omikuji.
Després vam estar molta estona buscant un lloc per dinar, i finalment vam anar a parar a un lloc molt estrany.
Vam entrar perquè vam veure aquest cartell a l'entrada:
 Nomes entrar a dintre no sabíem on ens havíem ficat, totes les parets estaven plenes de papers d'altra gent que havia vingut i havia ficat que els hi havia agradat moltíssim. Era una casa particular on la mare i la filla feien el dinar, això si, estava boníssim.
Nosaltres també vam deixar un record pel restaurant:

Tarjeta de la feina del Germàn

Missatge de l'Artur i meu.

Vam començar a parlat amb les dues dones i quan ens van preguntar què hi fèiem aquí a Japó i l'Artur els hi va dir que estudiava a Keio quasi que li fan reverències i tot xD, només anaven dient: "ohhhhhhh Keio boy", ja que la universitat de l'Artur és molt bona.Just quan vam sortir del restaurant vam veure un Hachiko:

Diumenge ens vam tornar a llevar dora per poder agafar el tren i arribar després de 2 hores de viatje a Kawaguchiko (河口湖 ), aquí hi ha el llac Kawaguchiko que està al costat del Mont Fuji. És un lloc preciós des d'on es veu el Mont Fuji. Aquest cop nosaltres el vam poder veure molt bé perquè feia molt bon dia.
Des d'allà es pot agafar un autobús que té diferents parades amb diferents miradors cap al Fuji.
Mont Fuji.

Fuuuuuuusió!!

Dilluns i dimarts ens vam agafar festa del laboratori. L'Artur hi va anar tant dilluns com dimarts una estona al dematí i després venia a dinar amb nosaltres.
Dilluns vam anar cap a Asakusa i Akihabara però ens va ploure tot el dia així que no vam poder aprofitar gaire el temps.
Dimarts també va ploure però només al dematí i a partir de les 12 va parar de ploure, així que vam aprofitar i vam anar fins al parc de Ueno i Odaiba.
Odaiba (お台場) que també és coneguda com Daiba (台場) és una illa artificial que hi ha a la badia de Tòquio.
Aquí vam veure la mini estàtua de la llibertat que és una còpia de la de França, l'edifici del Fuji TV on hi ha un mirador a dalt de tot on pots veure unes vistes maquíssimes de Tokyo. Des de aquest mirador es veia de nit el pont de Tokyo (Rainbow Bridge レインボーブリッジ Reinbō Burijji) que és el pont de l'arc de sant Martí que connecta el port de Shibaura de Tòquio amb l'illa artificial de Odaiba.  I també la nòria més gran del món que és diu  "Daikanransha" després del London eye

Parc de Ueno.

Dintre de l'edifici de Fuji TV amb el ninot de la tele xD

Rainbow Bridge i Tokyo Tower des del Fuji TV.

またあとで。

1. Diuen els pares oooohhhhhh que maco tot, van arribar molt bè i abans de hora i tot. La Montse diu que vol anar. Petonets de tots (bueno de la mama no),,,, es broma.

2. jajajaj!! molts petonets per tots :D

3. L'autor ha eliminat aquest comentari.